آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

درباره بلاگ
آرشه

همون شعر... همون حس.... همون خاطره، فقط تو دنیای من.

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۰

ترجمه شعر Crazy in Love از Sofia Karlberg

Sofia Karlberg | Crazy In Love 

I look and stare so deep in your eyes,

من خیلی عمیق به چشمات نگاه کردم و خیره شدم
I touch on you more and more every time,

هربار بیشتر و بیشتر لمست کردم
When you leave I'm begging you not to go,

وقتی میرفتی التماست کردم که نری
Call your name two or three times in a row,

اسمت و دو یا سه بار پشت هم صدا کردم
Such a funny thing for me to try to explain,

برام چیز خنده داریه که سعی کنم تا توضیح بدم

How I'm feeling and my pride is the one to blame yeah.

چه حسی دارم و غرورم کسیه که سرزنش میشه آره
'Cuz I know I don't understand,

چون میدونم نمیفهمم
Just how your love can do what no one else can.

چطور فقط عشق تو میتونه کاری انجام بده که هیچکس دیگه ای نمیتونه

Got me looking so crazy right now, your love's

در حال حاظر من و خیلی شبیهه دیونه ها کرده ، عشق تو
Got me looking so crazy right now,

در حال حاظر من و خیلی شبیهه دیونه ها کرده
Got me looking so crazy right now, your touch

در حال حاظر من و خیلی شبیهه دیونه ها کرده ، لمس کردن تو
Got me looking so crazy right now

در حال حاظر من و خیلی شبیهه دیونه ها کرده
Got me hoping you'll page me right now, your kiss

در حال حاظر من و امیدوار به اسیرت شدن کرده ، بوسه ی تو
Got me hoping you'll save me right now

در حال حاظر من و به نجات دادنت امیدوار کرده
Looking so crazy in love's,

تو عشق خیلی دیونه به نظر میاد
Got me looking, got me looking so crazy in love.

من و شبیه ، من رو تو عشق خیلی شبیه دیونه ها کرده


When I talk to my friends so quietly,

وقتی خیلی آروم با دوستام حرف میزنم
Who he think he is? Look at what you've done to me,

اون فکر میکنه که کیه؟ ببین با من چیکار کردی
Tennis shoes, don't even need to buy a new dress,

کفش های تنیس ، حتی نیازی به خریدن یه لباس جدید نیست.

( منظور شاعر اینکه دیگه براش مهم نیست چی میپوشه یا چی میخره)
You ain't here, ain't nobody else to impress,

تو اینجا نیستی ، هیچکسی نیست که بخوام تحت تاثیر قرارش بدم
It's the way that you know what I thought I knew,

اینطوریه که تو میدونی من به چی فکر میکنم
It's the beat that my heart skips when I'm with you,

این ظربان قلب منه که وقتی با توام شدید میشه
But I still don't understand,

اما من همچنان نمیفهمم
Just how your love can do what no one else can.

چطور فقط عشق تو میتونه کاری انجام بده که هیچکس دیگه ای نمیتونه


Got me looking so crazy right now, your love's

در حال حاظر من و خیلی شبیهه دیونه ها کرده ، عشق تو
Got me looking so crazy right now,

در حال حاظر من و خیلی شبیهه دیونه ها کرده
Got me looking so crazy right now, your touch

در حال حاظر من و خیلی شبیهه دیونه ها کرده ، لمس کردن تو
Got me looking so crazy right now

در حال حاظر من و خیلی شبیهه دیونه ها کرده
Got me hoping you'll page me right now, your kiss

در حال حاظر من و امیدوار به اسیرت شدن کرده ، بوسه ی تو
Got me hoping you'll save me right now

در حال حاظر من و به نجات دادنت امیدوار کرده
Looking so crazy in love's,

تو عشق خیلی دیونه به نظر میاد
Got me looking, got me looking so crazy in love.

من و شبیه ، من رو تو عشق خیلی شبیه دیونه ها کرده

[x2]

خواننده : Sofia Karlberg 

مترجم : lotus

پی نوشت : این شعر در واقع کاور شعر  Crazy In Love از Beyonce هستش درخواستی یکی از کاربران عزیز. 

.:: برای دانلود موزیک به ادامه مطلب برین ::.

.:: برای دانلود موزیک کلیک کنید ::.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
lotus

نظرات  (۳۹)

خیلی خیلی عالی هست اصلا سیر نمیشم گوش کنم 
واقعا ممنون خیلی زیباست خیلی احساسی هست
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم . خوشحالم دوست داری
وااااااااااااااااقعا ممنونم .... خدا شاهده 4 ساعته دارم انگلیسی سرچ می کنم فقط اهنگ نسخه ی beyonce میاد .... ایول نمی دونم از کجا پیداش کردی  ولی درود به تو .....

وای عالیه این اهنگ مرسی که گذاشتیش 😃
واقعا عاولی ممنووووون
عالی بود ممنون
می دونید چند مدته دنبال این آهنگم، هر دفعه سرچ می کردم فقط آهنگ بیونسه می یومد
اینو الان خیلی اتفاقی تو وبلاگ شما پیدا کردم
خیلییییییییییییییییی ممنون
من عاشق این آهنگم
واقعا ممنونم ....ببخشید آهنگ های دیگه که در سبک و ریتم این اهنگ باشن میشناسین؟
پاسخ:
خواهش میکنم. اکثر موزیکای این بلاگ نزدیک به همن
این اهنگو sia نخوندهههه؟؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم سیا هم خونده یا نه ولی اصل آهنگ برای بیانسه ست.
عالیه ممنون

به نظرم عالی هستش
خیلی با احساس و خاص خونده
محشرهههه
 عالی بود...خیلی  ممنون از سایت خوبتوونننن..
واقعا بی نظیر بود
پرفکت
سلام به مدیر عزیز سایت
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی بابت این اهنگ قشنگ
دمتون گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
پاسخ:
مرسی عزیز ^_^
قشنگه،ولی آدم رو دپرس می کنه مال فیلم 50 shades of grey هستش
واقعاااا ممنون فقط وبلاگ شما داره اینو
عالیه من عاشق این اهنگم

خیلی خوبه مرسی عزیزم
فقط میدونید مال کدوم کشور این خواننده؟اطلاعاتی درموردش دارین ؟برام جالب بدونم
خدا قوت ادمین عزیز
این خواننده اهنگ های دیگه ای هم داره به اسم rock starوgangstaولی من تو نت پیدا نکردم.
من تصویریشو داشتم دنبال صوتیش میگشتم.
اگه اون هارو هم بزارید عالی میشه
مررسی
میشه ترجمه certaine things از  james arthur رو هم بذارین؟هیچجا میدا نمیشه :(
اگه دقت کنید ریتم اهنگ کمی به پای من صبر کن مسیح و ارش ای پی رو داره

کسخل اسکی رفتن دیگه مسیح و ارش
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۶:۲۰ اوا شمس ۲۲۱۹۸
عالی مرسی عزززززززززیزززززززززم
سلام عالیه خیلی ممنون من یه تیکه از این اهنگ رو تویه فیلم suicide squad شنیدم و ازش خوشم اومد آنقدر گشتم تا پیداش کردم خیلی عالیه راستی پیشنهاد میکنم فیلم suicide squad رو ببینید عالیه 
واااای من کع عاشقع این دخترم لامصب
میترعکونع با آهنگاش مخصوصن آهنگع
راک استارش خعلییییی بیستع پیشنهاد میکنم دوستانی کع کامنتع منو تو این وب میبینن حتمن راک استارع سوفیاااا رو دان کننن میسی...:-)

عشق جان کع این وبو تشکیل دادیو این موزیکع عاولیو توعش گذاشتی واقعن فدااااااایی داریع عاشقتم کع ;-)


پاسخ:
سلام مهربون. خوشحالم که لذت بردی :x
واای بلاگتون عالیه
دمت گرم 
دوستانی که دنبال آهنگ خاصی میگردن ، از نرم افزار های شناسایی موزیک استفاده کنن مثل Shazam ( البته این نرم افزار چند وقتیکه تو ایران کار نمیکنه ) یا BeatFind که با استفاده از این نرم افزارها ، آهنگ دلخواهتون به راحتی پیدا میشه - مواظب خودتون باشید(:
پاسخ:
مرسی از اطلاعاتت ♥
حالا وقتی آهنگتون رو پیدا کردید ، تو نرم افزار Spotifyu به راحتی قابل دسترسی است ، یا میتونید آهنگتون رو از Youtube دانلود کنید 

مسیح و آرش یه بار خودشون اعلام کردن که اهنگ ریز پیچیدشون کاور از اهنگ کریزی این لاو از دنیل دی بورگه و دنیل دی بورگ هم طی انتشار ویدیویی از مسیح تشکر کرده و گفته که کاور کردن مسیح از اهنگ من مانعی نداره

 چرا من نمیتونم دانلودش کنم:((((

 چیکااار کنممممم***

Listen to 50 Shades Of Grey Trailer Song   Crazy In Love (Beyoncé Cover) by Fabiana Claudia on #SoundCloud
https://soundcloud.com/fabiana-claudia/50-shades-of-grey-trailer-song-crazy-in-love-beyonce-cover

 

این آهنگو نتونستم از لینکی ک گذاشتی دان کنم ولی تو SoundHoundهس لینکش رو بالا کپی کردم😻

راستی دمت گرم من این آهنگو هر جا گشتم یه چی دیه بود فقد تو صفحه تو پیدا کردم😉💋

سلام من عاشق این آهنگ بودم هستم و خواهم بود

حالا هم میخوام بگم ک اگه میشه از این آهنگ ها بیشتر بزارین

ممنون

Man nmitonm download konm chra

هارتم اکلیلی شد✨

واقعا از ورژن اصلیش اثیر گذار تر هست..البته نمی خوایم خانم بیانسه رو دلخور کنیم یا هنر ایشون رو قدر ندونیم ولی این اهنگ با این تم ...آدم رو تو چند ثانیه غرق خودش می کنه به محض این که اهنگ شروع میشه ممنونم تشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی