آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

درباره بلاگ
آرشه

همون شعر... همون حس.... همون خاطره، فقط تو دنیای من.

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

Nirvana | The Man Who Sold The World

We passed upon the stair

ما از روی پله ها گذشتیم

 we spoke in was and when

از بودن و زمان حرف زدیم  

Although I wasn't there

گرچه من اونجا نبودم ( حواسم نبود ) 

 he said I was his friend

اون گفت من دوستش بودم

Which came as a surprise

که این خودش غافلگیر کنندست

 I spoke into his eyes

تو چشم هاش حرف زدم

I thought you died alone

فکر میکردم که تو تنها مردی 

 a long long time ago 

خیلی خیلی سال پیش ها

Oh no, not me

اوه نه, من نبودم 

I never lost control

من هرگز کنترلم و از دست نمیدم

You're face to face With The Man Who Sold The World

تو رو به روی مردی هستی که دنیا را فروخته

I laughed and shook his hand

خندیدم و باهاش دست دادم 

 and made my way back home

و به سمت خونه برگشتم 

I searched for a foreign land

دنبال یه زمین خارجی گشتم 

 for years and years I roamed

برای سال های سال سرگردان بودم 

I gazed a gazeless stare

من خیره به نگاهی بی بهت شدم 

 we walked a million hills

ما یک میلیون تپه ها رو پیاده رفتیم

I must have died alone

من باید تنها میمردم 

 a long long time ago

خیلی خیلی سال پیش ها

 

Who knows? Not me

کی میدونه ؟ من نمیدونم 

I never lost control

من هرگز کنترلم را از دست نمیدم

You're face to face With the Man who Sold the World

تو رو به روی مردی هستی که دنیا را فروخته

 

I never lost control

من هرگز کنترلم را از دست نمیدم

You're face to face With The Man Who Sold The World

تو رو به روی مردی هستی که دنیا را فروخته

خواننده  : Nirvana

مترجم : Lotus

پی نوشت: مطمئنم اگر آخرین کنسرت نیروانا و نمیدیدم هیچوقت ازشون خوشم نمیومد. ولی بی شک آخرین کنسرتشون ارزش دیدن و شنیدن داره.

پی نوشت 2 : دوست دارین کل کنسرت و برای دانلود بزارم؟ 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
lotus

نظرات  (۳)

آره ممنون میشم اگه بذارید یا لینکشو :)
مرسی بابت ترجمه ها و کانال خوبتون
پاسخ:
خواهش میکنم.
حتما در اولین فرصت میزارم.
Dada in ahange chera linke danlod nadare

حاجی واقعا حیف بود خودکشی کرد یه ستاره ی دیگم از تسمکن رفت :/

پاسخ:
امیدوارم ادامه ماجراجوییش آرامش بیشتری از زندگی قبلیش داشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی