آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

درباره بلاگ
آرشه

همون شعر... همون حس.... همون خاطره، فقط تو دنیای من.

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۵

ترجمه شعر (U-Turn (Lili از AaRON

(AaRON | U Turn (Lili


Lili,take another walk out of your fake world

لیلی ، یک قدم دیگه به بیرون از دنیای ساختگی خودت بردار

please put all the drugs out of your hand

خواهش میکنم داروهایی که تو دستت گرفتی و بریز بیرون

you'll see that you can breath without not back up

خواهی دید که میتونی بدون هیچ کمکی نفس بکشی

some much stuff you got to understand 

چیز های زیادی هست که تو باید یاد بگیری



For every step in any walk
برای هر قدم توی هر پیاده روی ایی
Any town of any thought
هر شهر توی هر رویایی
I'll be your guide
من راهنمای تو خواهم بود
For every street of any scene
برای هر خیابونی از هر صحنه ای
Any place you've never been
هر کجا که تا حالا نبودی
I'll be your guide
من راهنمای تو خواهم بود

Lili, you know there's still a place for people like us
لیلی ، میدونی که هنوز هم جایی برای آدم هایی مثل ما هست
The same blood runs in every hand
 خون مشترکی که تو هر دستی جریان داره
You see it's not the wings that make the angel
میدونی، این بال ها نیستن که فرشته رو میسازند
Just have to move the bats out of your head
فقط باید خفاش ها رو از سرت بیرون کنی

For every step in any walk
برای هر قدم توی هر پیاده روی ایی
Any town of any thought
هر شهر توی هر رویایی
I'll be your guide
من راهنمای تو خواهم بود
For every street of any scene
برای هر خیابونی از هر صحنه ای
Any place you've never been
هر کجا که تا حالا نبودی
I'll be your guide
من راهنمای تو خواهم بود

Lili, easy as a kiss, we'll find an answer
لیلی، به آسونیه یک بوسه ، میتونیم به جواب برسیم
Put all your fears back in the shade
ترس هات رو به دست سایه بسپار
Oh don't become a ghost with no colour
اوه به یک روح بدون رنگ تبدیل نشو
Cause you're the best paint, life ever made
چون تو بهترین رنگی هستی که زندگی تا حالا خلق کرده

For every step in any walk
برای هر قدم توی هر پیاده روی ایی
Any town of any thought
هر شهر توی هر رویایی
I'll be your guide
من راهنمای تو خواهم بود
For every street of any scene
برای هر خیابونی از هر صحنه ای
Any place you've never been
هر کجا که تا حالا نبودی
I'll be your guide
من راهنمای تو خواهم بود
خواننده : AaRON
آلبوم : Artificial Animals Riding On Neverland
مترجم : lotus

نظر شخصی : من عاشق این آهنگ و تمام حسایی که منتقل میکنه ام. اگه این متن و میخونین پس به احتمال 60% آهنگش و گوش دادین ولی اگه جزء 40% دیگه هستین پیشنهاد میکنم از دستش ندین. 

برای دانلود خود آهنگ میتونین به ادامه مطلب برید.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
lotus

نظرات  (۱۳)

این ترانه فوق العاده زیباست . معنیش رو الان خوندم . موسیقی زبان بین المللیه و حتی اگه معنی ترانه ای رو ندونی قسمتی از حس اون اهنگ منتقل نمیشه ...
 این ترانه به خصوص قسمت پیانوی آخرش منو از خودم بی خود میکنه ...
پیشنهاد میکنم از دستش ندید ...
پاسخ:
خیلی موافقم باهاتون .
محشره.فوق العادست.بی نظیره
in music  dar sabke alternative_rock va indie_pop khonde shude va khanandash franceiye ba inke lahje dare tu eng khondan vali vaghean hesso montaghel mikone
پاسخ:
مرسی از اطلاعات مفیدتون.
این مححشره بار اول به دون این که بدونکم معنیش چیه زدم زیره گریه!!!
واقعا عالی ، زیبا ، با احساسه .... 

ممنون از  ترجمه ی خوبی که در سایت قرار دادید


عاشق این  اهنگم انگار یکی واقعا این  اهنگ رو از رو احساسات و حرفای من نوشته
Cheghadr in ahang emroz mano aroom kard cheghadr ro tekrar bu o hanooz hast
واقعا همون حس و آرامشی که ادم در اون لحظه نیاز داره رو به ادم میده و واقعا فوقالعادست 
عاشق این اهنگ لعنتیم خیلی خوب بلده اشکمو دربیاره:))))
پاسخ:
یه لعنتیه دوست‌داشتنی
ممنونم بابت انتخاب زیبا و ترجمه عالی...
ریتم بی نظیر...

one of the best music

پاسخ:
Without a doubt

واقعا آهنگ زیباییه. موزیک فیلمی به اسم dont worry im fine هست. پیشنهاد میکنم اگر این فیلمو ندید ببینید حتما. فیلم غمناک ولی خیلی زیباییه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی