آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

درباره بلاگ
آرشه

همون شعر... همون حس.... همون خاطره، فقط تو دنیای من.

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۰۳ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۴

ترجمه شعر Want از Adam Counts

Adam Counts | Want

 

I don't want another lover

من یک معشوقه دیگه نمیخوام


So don't keep holding out your hands

پس دست‌هات و (به سمتم) دراز نکن


There's no room beside me

کنار من هیچ جایی نیست


I'm not looking for romance

من دنبال داستان عاشقانه نیستم


Say I'll be here, I'll be here

میگی من اینجام ، من اینجام


There's no way you'd understand

امکان نداره که بتونی درک کنی


All I want, All I want

تمام چیزی که من میخوام ، تمام چیزی که من میخوام


All I want, 'Cause I don't even know mysel-

تمام چیزی که من میخوام "برای اینکه من حتی خودمم نمیشناسم"

Ooooh, Ooooh

[Verse 2]
I don't want another partner

من یک شریک دیگه نمیخوام


So don't try and break the spell

پس سعی نکن و این جادو رو بشکن


'Cause I can't even understand me

چون من حتی خودمم نمیتونم خودم و درک کنم


So don't think that you can help

پس فکر نکن که تو میتونی کمک کنی


When I say things and see things

وقتی من چیزهایی و میگم و چیزهایی میبینم


There's no way on Earth to tell
هیچ راهی وجود نداره که بگم

 

 



What I want, What I want

من چی میخوام ، من چی میخوام


What I want, When I don't even know mysel-

من چی میخوام وقتی حتی خودمم نمیدونم

Ooooh, Ooooh

[Verse 3]
No one wants to be lonely

هیچکس نمیخواد که تنها باشه


Then what am I to do

پس چیکار کنم


I'm just tryna be honest

من فقط میخوام که صادق باشم


I don't want to need to

من نمیخوام که نیاز داشته باشم به


When I'll be there, I'll be there

زمانی که اینجام ، من اینجام


I know I sound confused

میدونم که به نظر گیج کننده میام


But all I want, All I want

اما تمام چیزی که میخوام ، تمام چیزی که میخوام


All I want is to one day come to know mysel-

تمام چیزی که میخوام اینکه یک روزی بیاد که خودم و بشناسم

Ooooh, Ooooh

 

خواننده : Adam Counts

 

پی نوشت : این موزیک یکی از موزیک های بازی نهنگ آبی بود که میتونین از لینک زیر دانلودش کنید.

 .:: لینک دانلود ::.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۳
lotus

نظرات  (۲)

لطفا باقی موزیک ویدیوهاشو بزار...بازی نهنگ ابی

عالی بهترین آهنگ🥺❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی