آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

درباره بلاگ
آرشه

همون شعر... همون حس.... همون خاطره، فقط تو دنیای من.

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۵۴

ترجمه شعر I Gave You All از Mumford & Sons

Mumford & Sons | I Gave You All


Rip the earth in two with your mind

با ذهنت زمین و به دو قسمت بشکاف
And seal the urge which ensues with brass wires

و اشتیاق رو با سیم های برنجی مهر و موم کن
I never meant you any harm

من هرگز نمیخواستم آسیبی بهت بزنم
But your tears feel warm as they fall on my forearms
اما اشک های تو همانطور که رو بازوهای من میریزند حس گرمی دارند.


But close my eyes for a while

اما من برای مدتی چشم هام و میبندم
And force from the world a patient smile

و دنیا وادارت میکنه به یک لبخند صبور

And how can you say that your truth is better than ours?

و چطور میتونین بگین که حقیقت شما بهتر از (حقیقته) ماست؟
Shoulder to shoulder, now brother, we carry no arms

شونه به شونه ، برادر حالا ، ما شونه ای برای حمل کردن نداریم
And the blind man sleeps in the doorway his home

و مرد کور تو راهروی در خونه اش خوابیده
If only I had an enemy bigger than my apathy I could have won
اگر فقط یک دشمن بزرگتر از بی تفاوتیم داشتم میتونستم برنده شم


But I gave you all

اما من همه چی و بهت داده بودم
[x3]

Close my eyes for a while

برای مدتی چشم هام و میبندم
And force from the world a patient smile
و دنیا وادارت میکنه به یک لبخند صبور


But I gave you all

اما من همه چی و بهت داده بودم
I gave you all

من همه چی و بهت داده بودم
I gave you all

من همه چی و بهت داده بودم

And you rip it from my hands

اما تو اون و تو دست های من پاره کردی
And you swear it's all gone

و قسم خوردی همش از بین رفت
And you rip out all I had

و تو تمام چیزی که داشتم و پاره کردی
Just to say that you've won

فقط برای اینکه بگن برنده شدی
[x2]

But I gave you all

اما من همه چی و بهت داده بودم
I gave you all

من همه چی و بهت داده بودم
I gave you all

همه چی و بهت داده بودم

خواننده :Mumford & Sons

مترجم : Lotus

پی نوشت : به نظر من یکسری از آهنگ ها خیلی ترسناک اند. دیدی با بعضی آهنگ ها انگار یه چیزی به گلوت چسبیده و داره با تمام زورش فشار میده؟ نمیدونی چطور قورتش بدی یا بباریش تا راحت شی . توی اوج کلافه گیش یه آرامشی داره که میتونی معتادش شی. از اون حس ها که برای چند دقیقه تمام دیوارایی که کلی زحمت کشیدی تا دور خودت بسازی و میلرزونه ، تا عمق تاریکی وجودت میری و برمیگردی و وقتی که تموم میشه با یه آرامشی بهت میگه میتونی برگردی به دنیای ساختگیت . این آهنگ همیشه برای من از همون آهنگای ترسناک بود.

.:: برای دانلود آهنگ میتونید به ادامه مطلب برید ::.

.:: لینک دانلود ::.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
lotus

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی