آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

درباره بلاگ
آرشه

همون شعر... همون حس.... همون خاطره، فقط تو دنیای من.

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۷

کانال تلگرام آرشه ( پست ثابت )

سلام به همه اونایی که مسیرشون از این سمت گذشت. راهاندازی این کانال چندتا دلیل اساسی داشت که لازم دونستم شما هم در جریان باشید.

اولین و مهمترین دلیل این بود که خب من نمیدونم دوستان عزیز همیشه در صحنه کی میخوان این وبلاگ و به دیار باقی هدایت کنند و منم دلم برای آرشیوم سوخت . دوست داشتم یه جای تقریبا امن نگهشون دارم و از طرفی دوست داشتم راه ارتباطیم با شما حفظ بشه.

 

دومین دلیل هم برای اونایی که این طرفها پیداشون میشه و فکر میکنن تقریبا تو انتخاب موزیک هم سلیقه هستند. اگر علاقه‌ای به تبادل سلیقه‌هاتون با کسانی که تقریبا مشابه‌تون هستند و دارین این امکان در این کانال فراهم میشه. و خیلی خوشحال میشم اگه منم بخشی از این تبادل باشم.

 

دلیل سوم هم دسترسیه راحتر شما به ترجمه‌هاست.

 

پس اگر دوست داشتین از این راه ارتباطی استفاده کنید و برام موزیک یا درخواست‌های ترجمه‌تون و بفرستین.

 

با سپاس.

برای ورود به کانال تلگرام آرشه اینجا کلیک کنید.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳
lotus

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی