آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

آرشه

اگر از سرت بیرونم کردن...اگر خشک شدم...کندنم ...سپردنم به باد...تو من و بخاطر تفاوتم درک کن...جای اینکه من و واسه شباهتم بخوای...

درباره بلاگ
آرشه

همون شعر... همون حس.... همون خاطره، فقط تو دنیای من.

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۱

ترجمه شعر Numb از Linkin Park

Linkin Park |Numb

I'm tired of being what you want me to be
من خسته ام از چیزی که تو میخوای باشم.
Feeling so faithless, lost under the surface
احساس شدید بی اعتقادی دارم ، زیر ظاهر گم شدم
I don't know what you're expecting of me
نمیدونم چه انتظاری از من داری
Put under the pressure of walking in your shoes
من و برای راه رفتن تو کفش های خودت تحت فشار گذاشتی
( منظورش اینکه بهش فشار میارن به روش خودشون زندگی کنه) 
(Caught in the undertow, just caught in the undertow)
( تو جریان آب گیر افتادم . فقط تو جریان آب گیر افتادم )

Every step that I take is another mistake to you
هر قدمی که برمیدارم برای تو یه اشتباه دیگه است.
(Caught in the undertow, just caught in the undertow)
( تو جریان آب گیر افتادم . فقط تو جریان آب گیر افتادم )

[Chorus]
I've become so numb, I can't feel you there
من خیلی بی حس شدم ، نمیتونم تورو اونجا حس کنم
Become so tired, so much more aware
خیلی خسته شدم ، خیلی آگاه تر
By becoming this all I want to do
من به این تبدیل شدم ، تمام کاری که میخوام انجام بدم
Is be more like me and be less like you
اینکه بیشتر شبیه خودم باشم و کمتر شبیه تو

Can't you see that you're smothering me?
نمیتونی ببینی که داری خفه ام میکنین؟
Holding too tightly, afraid to lose control
خیلی محکم گرفتی ، میترسی که کنترل و از دست بدی
'Cause everything that you thought I would be
چون تمام چیزهایی که فکر میکردی قراره من بشم
Has fallen apart right in front of you
درست جلوی چشمات از هم پاشید
(Caught in the undertow, just caught in the undertow)
( تو جریان آب گیر افتادم . فقط تو جریان آب گیر افتادم )
Every step that I take is another mistake to you
هر قدمی که برمیدارم برای تو یه اشتباه دیگه است.
(Caught in the undertow, just caught in the undertow)
( تو جریان آب گیر افتادم . فقط تو جریان آب گیر افتادم )
And every second I waste is more than I can take!
و هر ثانیه ای که تلف میکنم بیشتر از توانه منه

[Chorus]

And I know I may end up failing too
و من میدونم که ممکنه آخرش شکست هم بخورم
But I know you were just like me with someone disappointed in you
ولی میدونم توام دقیقا مثل منی وقتی کسی نا امیدت کنه
[Chorus]

I've become so numb, I can't feel you there
من خیلی بی حس شدم ، نمیتونم تورو اونجا حس کنم
I'm tired of being what you want me to be
من خسته ام از چیزی که تو میخوای باشم.
I've become so numb, I can't feel you there
من خیلی بی حس شدم ، نمیتونم تورو اونجا حس کنم
I'm tired of being what you want me to be
من خسته ام از چیزی که تو میخوای باشم.
خواننده : Linkin Park
مترجم : lotus
نظر شخصی : بدونه شک این یکی از بهترین کارهای لینکین پارکه . اگر تا الان نشنیدین حتما دانلود کنید. و تا جایی که ممکنه ویدو این موزیک و ببینین . این آهنگ برای من خیلی با ارزشه اگر بتونم ویدیوش هم برای دانلود میزارم .
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب برین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
lotus

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی